czwartek, 19 września 2013

Stos #1

Dziś przybywam z debiutanckim stosikowym postem ;) Na przełomie kilku tygodniu uzbierałam kilka pozycji : 


1. Ken McClure - "Uzdrowiciel"
2. Asa Schwarz - "Arka Zabójców"
3. Zoran Drvenkar - "Sorry"
4. Susana Vallejo -PORTA COELI "Brama światów" i "Czarne żniwa".
5. Joanna Miszczuk - "Córki swoich matek"
6. Jo Nesbo - "Człowiek nietoperz" i "Karaluchy"
7. Robin Cook - "Polisa śmierci"
8. Hans Koppel - "Ona już nie wróci"

Czy któraś z pozycji zainteresowała Was szczególnie? Aktualnie jestem w trakcie czytania "Ona już nie wróci" i jak na razie mam ambiwalentne uczucia. Czytaliście?  



Recenzją której książki bylibyście zainteresowani w pierwszej kolejności? 

Pozdrawiam ciepło, 
Modliszka

8 komentarzy:

  1. Mam "Karaluchy" ale jakoś nie mogę się do nich zabrać. Znam Arkę zabójców, niestety nie spodobała mi się, ale jestem ciekawa Twoich wrażeń. Natomiast w pierwszej kolejności chciałabym przeczytać o Nesbo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ze stosu znam tylko Nesbo i Sorry, a McClure czytałam inna powieść, ale wszystkie mile wspominam. ciekawi mnie natomiast opinia na temat Asy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowały mnie "Karaluchy" i "Człowiek nietoperz" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje książki Robina Cooka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mnie stąd jakoś bardziej nie zainteresowało, ale czekam na twoje recenzje :)
    I bardzo podoba mi się twój nagłówek - robiłaś go sama?

    www.miedzy-stronnicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy stosik :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń